середа, 18 січня 2017 р.

Рекомендації, вироблені на засіданнях методичних об'єднань у січні 2017 року

Вчителям основ здоров’я

  1. Дотримуватися рекомендацій листа МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
  2. Доопрацювати оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів – відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»  http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
  3. Дотримуватися рекомендацій листа МОНУ  від 17.07.2013 р.  № 1/9-498 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного напряму».
  4. Оволодівати сучасними педагогічними методиками, передусім, інтерактивними формами роботи.
  5. Впроваджувати сучасні підходи доформування позитивної мотивації школярів на здоровий спосіб життя у процесі вивчення основ здоров’я.
  6. Користуватися якісними навчально-методичними матеріалами і перевіреними джерелами додаткової інформації.
  7. Вивчати та впроваджувати кращий досвід педагогічних працівників області з викладання предмета «основи здоров’я».
  8. Взяти участь у створенні мультимедійної бібліотеки та портфоліо районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я.
  9. Продовжити роботу з розробки методичного забезпечення навчального процесу. 
  10. На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись  на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ  МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).
 Вчителям
образотворчого мистецтва

  1. Дотримуватися рекомендацій листа МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
  2. Доопрацювати оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів – відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»  http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
  3. Вчителям образотворчого мистецтва працювати над розвитком художньо-почуттєвої сфери в учнів на уроках образотворчого мистецтва.
  4. Створювати і використовувати нетрадиційні методи контролю та корекції знань, умінь і навичок учнів.
  5. Використовувати ІКТ на уроках образотворчого мистецтва. Брати за приклад матеріали творчої майстерні вчителя образотворчого мистецтва Полтавської гімназії №13 Кривенко Н.М.
  6. Приймати активну участь у педагогічних майстер-класах з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва.
  7. Створити власний блог вчителя образотворчого мистецтва і поповнювати його матеріалами, творчими доробками, успіхами, майстер-класами тощо.
  8. Активізувати роботу по виявленню обдарованих дітей.
  9.  На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись  на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ  МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).

Вчителям біології, екології та природознавства

2.      Доопрацювати оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів – відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»  http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
3.      Дотримуватися рекомендацій листа МОНУ  від 17.07.2013 р.  № 1/9-498 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного напряму».
4.      Привести матеріальну базу кабінету у відповідність згідно до наказу МОНУ від 22.06.2016 р. №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів».
5.      Розвивати творчі здібності учнів на уроках біології та в позаурочний час.
6.      Підвищувати свій професійний рівень, готуючись до сертифікації з предмету.
7.      На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись  на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ  МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).
8.      Посилити роботу по виявленню творчо обдарованих дітей, активізувати участь в наукових дослідженнях МАН.
9.      Неухильно дотримуватися вимог правил техніки безпеки під час проведення практичних та лабораторних робіт, навчальних екскурсій, дослідів на уроках біології, перед роботою практичного характеру проводити інструктажі з БЖД, які фіксувати відповідним записом у класному журналі.
10.  Активно приймати участь в конкурсах «Колосок» та «Геліантус».


Вчителям трудового навчання та технологій

  1. Дотримуватися рекомендацій листа МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
  2. Доопрацювати оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів – відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»  http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
  3. Дотримуватися лист МОНУ від 16.06 2014 р. № 1/9-319 «Організація навчання і перевірки знань, проведення інструктажів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх навчальних закладах».
  4. Під час вивчення варіативних модулів обов’язково використовувати в навчальному процесі метод проектів.
  5. Активізувати участь у районному етапі учнівської олімпіади з трудового навчання у 2016-2017 навчальному році.
  6. Активізувати участь по створенню електронної медіатеки вчителів трудового навчання району.
  7. Неухильно дотримуватися вимог правил техніки безпеки під час проведення практичних занять на уроках.
  8. Систематично працювати над вдосконаленням фахової та педагогічної майстерності.
  9. Чітко та охайно вести записи у класних журналах відповідно до календарно-тематичного планування та рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  10. На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись  на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ  МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).

Вчителям хімії

  1. Дотримуватися рекомендацій листа МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
  2. Доопрацювати оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів – відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»  http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
  3. Дотримуватися рекомендацій листа МОНУ  від 17.07.2013 р.  № 1/9-498 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного напряму».
  4. Привести матеріальну базу кабінету у відповідність згідно до наказу МОНУ від 22.06.2016 р. №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів».
  5. Дбати про підвищення професійної майстерності педагога як шлях до становлення компетентного випускника навчального закладу.
  6. Формувати у учнів грамотну поведінку і навички безпечного поводження з речовинами в повсякденному житті.
  7. Виховувати у учнів розуміння суспільної потреби в розвитку хімії й ставлення до хімії як до можливої галузі майбутньої практичної діяльності.
  8. Продовжувати роботу по створенню медіатеки вчителів хімії району.
  9. Неухильно дотримуватися вимог правил техніки безпеки під час проведення практичних та лабораторних робіт, навчальних екскурсій, дослідів на уроках хімії, перед роботою практичного характеру проводити інструктажі з БЖД, які фіксувати відповідним записом у класному журналі.
  10. Забезпечити належне оформлення навчальної та методичної документації, документації з техніки безпеки життєдіяльності.
  11. На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись  на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ  МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).

Немає коментарів:

Дописати коментар