Вчителям основ
здоров’я
- Дотримуватися рекомендацій листа МОН
України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про
викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
- Доопрацювати
оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі
загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів
– відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження
орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових
дисциплін у системі загальної середньої освіти» http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
- Дотримуватися
рекомендацій листа МОНУ від
17.07.2013 р. № 1/9-498 «Про
використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення
інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах
природничо-математичного напряму».
- Оволодівати
сучасними педагогічними методиками, передусім, інтерактивними формами
роботи.
- Впроваджувати
сучасні підходи доформування позитивної мотивації школярів на здоровий
спосіб життя у процесі вивчення основ здоров’я.
- Користуватися
якісними навчально-методичними матеріалами і перевіреними джерелами
додаткової інформації.
- Вивчати та
впроваджувати кращий досвід педагогічних працівників області з викладання
предмета «основи здоров’я».
- Взяти участь у
створенні мультимедійної бібліотеки та портфоліо районного методичного
об’єднання вчителів основ здоров’я.
- Продовжити роботу з розробки методичного забезпечення навчального процесу.
- На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).
Вчителям
образотворчого
мистецтва
- Дотримуватися рекомендацій листа МОН
України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про
викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
- Доопрацювати
оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі
загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів
– відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження
орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін
у системі загальної середньої освіти»
http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
- Вчителям образотворчого мистецтва працювати
над розвитком художньо-почуттєвої сфери в учнів на уроках образотворчого
мистецтва.
- Створювати і використовувати нетрадиційні
методи контролю та корекції знань, умінь і навичок учнів.
- Використовувати ІКТ на уроках образотворчого
мистецтва. Брати за приклад матеріали творчої майстерні вчителя
образотворчого мистецтва Полтавської гімназії №13 Кривенко Н.М.
- Приймати активну участь у педагогічних
майстер-класах з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва.
- Створити власний блог вчителя образотворчого
мистецтва і поповнювати його матеріалами, творчими доробками, успіхами,
майстер-класами тощо.
- Активізувати роботу по виявленню обдарованих дітей.
- На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).
Вчителям біології,
екології та природознавства
1. Дотримуватися рекомендацій листа МОН України від
17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних
предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
2. Доопрацювати оновлені
критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої
освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів –
відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних
вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі
загальної середньої освіти» http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
3. Дотримуватися
рекомендацій листа МОНУ від 17.07.2013
р. № 1/9-498 «Про використання
Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення інструкцій з безпеки
проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного
напряму».
4. Привести матеріальну
базу кабінету у відповідність згідно до наказу МОНУ від 22.06.2016 р. №704
«Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального
і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів
загальноосвітніх навчальних закладів».
5. Розвивати творчі
здібності учнів на уроках біології та в позаурочний час.
6. Підвищувати свій
професійний рівень, готуючись до сертифікації з предмету.
7.
На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів
спираючись на Концепцію
національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).
8.
Посилити
роботу по виявленню творчо обдарованих дітей, активізувати участь в наукових
дослідженнях МАН.
9.
Неухильно
дотримуватися вимог правил техніки безпеки під час проведення практичних та
лабораторних робіт, навчальних екскурсій, дослідів на уроках біології, перед
роботою практичного характеру проводити інструктажі з БЖД, які фіксувати
відповідним записом у класному журналі.
10.
Активно приймати участь в конкурсах «Колосок» та «Геліантус».
Вчителям трудового
навчання та технологій
- Дотримуватися рекомендацій листа МОН
України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання
навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
- Доопрацювати
оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі
загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів
– відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження
орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових
дисциплін у системі загальної середньої освіти» http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
- Дотримуватися лист
МОНУ від 16.06 2014 р. № 1/9-319 «Організація навчання і перевірки знань, проведення інструктажів з
питань охорони праці, безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх
навчальних закладах».
- Під час вивчення
варіативних модулів обов’язково використовувати в навчальному процесі
метод проектів.
- Активізувати участь
у районному етапі учнівської олімпіади з трудового навчання у 2016-2017
навчальному році.
- Активізувати участь по створенню електронної
медіатеки вчителів трудового навчання району.
- Неухильно дотримуватися вимог правил техніки
безпеки під час проведення практичних занять на уроках.
- Систематично працювати над вдосконаленням
фахової та педагогічної майстерності.
- Чітко та охайно вести записи у класних журналах відповідно до календарно-тематичного планування та рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
- На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).
Вчителям хімії
- Дотримуватися рекомендацій листа МОН
України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про
викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
- Доопрацювати
оновлені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі
загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН від 13.04.2011 №329 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11; учнів 6-8 класів
– відповідно до наказу МОНУ від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження
орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових
дисциплін у системі загальної середньої освіти» http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/
- Дотримуватися
рекомендацій листа МОНУ від
17.07.2013 р. № 1/9-498 «Про
використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення
інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах
природничо-математичного напряму».
- Привести
матеріальну базу кабінету у відповідність згідно до наказу МОНУ від
22.06.2016 р. №704 «Про затвердження Типового переліку засобів
навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів
природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів».
- Дбати про підвищення професійної майстерності
педагога як шлях до становлення компетентного випускника навчального
закладу.
- Формувати у учнів грамотну поведінку і
навички безпечного поводження з речовинами в повсякденному житті.
- Виховувати у учнів розуміння суспільної
потреби в розвитку хімії й ставлення до хімії як до можливої галузі
майбутньої практичної діяльності.
- Продовжувати роботу по створенню медіатеки
вчителів хімії району.
- Неухильно дотримуватися вимог правил техніки
безпеки під час проведення практичних та лабораторних робіт, навчальних
екскурсій, дослідів на уроках хімії, перед роботою практичного характеру
проводити інструктажі з БЖД, які фіксувати відповідним записом у класному
журналі.
- Забезпечити належне оформлення навчальної та методичної документації, документації з техніки безпеки життєдіяльності.
- На уроках здійснювати національно-патріотичне виховання учнів спираючись на Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОНУ №641 від 16 червня 2015 року).
Немає коментарів:
Дописати коментар